loading...
SMJ97
Sa Hand بازدید : 33 شنبه 09 فروردین 1393 نظرات (1)
متن آهنگ سوتفاهم از بهنام صفوی ♫♫♫ حال من خوبه اما دلم آشوبه من بی خبرم از دل و احساس تو من دیونه هر شب تو همین خونه میشینم و نقشه میکشم واسه تو

♫♫♫

حال من خوبه اما دلم آشوبه

من بی خبرم از دل و احساس تو

من دیونه هر شب تو همین خونه

میشینم و نقشه میکشم واسه تو

دلهره دارم که یه وقت سوتفاهم بشه

علاقه ی شدید من سوژه ی مردم بشه

دلهره دارم که نتونم تو رو عاشق کنم

بگی دوسم نداری و بدون تو دق کنم

زوده  یا دیره دل من گیره نفسم میره از تب و تاب

من گرفتارم تورو دوست دارم جلو چشمامی حتی تو خواب

♫♫♫

شیطنت های نگاهت خاصه

کاش بدونی دل من حساسه

کاشکی یه ذره مراعات کنی

منو کمتر محو چشمات کنی

این روزا با خودمم درگیرم

آخ اگه بهت نگم میمیرم

هی جلوی آیینه میگم با خودم

معذرت میخوام من عاشقت شدم

ترانه سرا : محمد کاظمی

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط bemanad در تاریخ 1393/01/13 و 2:31 دقیقه ارسال شده است

bah aq sadegh ... khoob pishraFF kardi
پاسخ : aslanam malum nis agh chakhi hasi شکلک


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • likee

    آمار سایت
  • کل مطالب : 82
  • کل نظرات : 13
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 4
  • آی پی امروز : 7
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 9
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 17
  • بازدید ماه : 13
  • بازدید سال : 295
  • بازدید کلی : 6,506